15.2.09

hotpants...

« Justen Thimon.... | no picture please | een golfbaan in Ghana... »

14.01 uur administratie gedaan
Zondag is administratie-dag. Alleen door het op een vaste dag te doen kan ik me zetten aan het geestdodende werk van bonnetjes inboeken. Ben ook in de universiteits-bibliotheek geweest. Les-stof copiëren. Het is druk in de bibliotheek, terwijl het toch zondag is. Veel studenten en veel kapotte copieer-apparaten, dat geeft lange wachttijden. Copieer het Communistisch Manifest van Marx en een tekst van Engels. Ach ja, waarom niet...

Loop door de stad. Ben eerlijk gezegd alleen maar naar de bibliotheek gegaan om [nog] niet met de administratie bezig te hoeven zijn. Om even buiten te zijn. In de etalage van de boekwinkel veel Darwin-boeken. Het is Darwin-jaar. Een jaar lang discussies over Darwin. Wat me verbaast is dat je alleen maar mee mag praten als je vóór de evolutietheorie bent. De evolutietheorie is waar en bewezen. Ik weet het niet. Als ik iets geleerd heb het afgelopen half jaar, dan is het dat er in de wetenschap weinig harde waarheden te vinden zijn. Darwin en religie gaan we nog behandelen dit blok. Religie als opium voor het volk van Marx, ook nog...

Doe een paar handwasjes en lees ondertussen wat Engels over het proletariaat te melden heeft.



18.27 uur luister naar de radio
Krijg een SMSje van Jenna: Jody kan lopen! Ze weigert nu de wagen en zegt " no no no, walk, walk, walk". Over vier dagen ga ik naar Londen en zal het zelf kunnen zien. Heb voor Jana en Jody een setje gekocht. Hotpants en een gifgroen truitje. Jenna heeft me in New York een karretje in dezelfde kleur kado gegeven...




Anna

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please