2.4.09

when there is an elephant in the room you better introduce it

« arts and sciences.... | no picture please | spring break... »



Karin
ik kan niet bellen want ik zit langs een slapend kind
hoewist?

Anna
goed, lekker aan het schrijven, jij?

Karin
ook aan het schrijven

Anna
heb je mijn kadootje al ontvangen?

Karin
gisteren kwam S. hier met een doos binnen
ik dacht dat het uit Belgie kwam
moet vragen waar hij het gezet heeft
zou het dat kunnen zijn?
een vierkant pakje

Anna
ik denk het

Karin
ik was net Neel eten aan het geven
ha dan moet ik op zoek
ver kan het niet zijn
ik dacht dat het ons ma haar paaspakje was
en dat mag niet open voor Pasen
maar het leek wel zwaar voor chocolade
gisteren ben ik naar een mommy groep geweest
iedereen verteld zijn problemen
het was leuk
ik heb verteld dat hij poep op de kast plakt en tegen de muur plast
daarom was ik te laat
alweer moeten verschonen
echt waar he
ik doe de pamper af en alles komt er uit
projectiel poepen doet dat kind
1 meter verder komt dat op de kast terecht
die wacht precies tot de pamper afgaat
ik weet wat het is nu
altijd op dezelfde tijd
als hij krampjes heeft
en dan hef ik de beentjes op om creme te smeren
en waarschijnlijk doet dat iets in de darmen
et voila
dus nu ben ik wat voorzichtiger
moet ik toch de muur en de kast niet schoonmaken
of mijn voeten
of mezelf verschonen
ik heb altijd tegen mezelf gezegd
als ik een kind krijg maakt het hiet uit hoe moeilijk het is
als het er maar komt
ziezo
een projectielpoeper
maar hij is er ...








Anna

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please