10.2.09

a johnny on the spot

« the french revolution is over... | no picture please | camembert le rustique... »

8.34 uur achter de computer met koffie
Had het voornemen om om zes uur op te staan om aan mijn paper te werken.
Het is acht uur geworden.
Lees verder over de ruzie van de intellectuelen over de Franse revolutie.
Nog geen ontbijt. Weet niet waar ik zin in heb.
Moet de vuilniszakken buiten zetten.
Buiten op straat wordt een plastice wc neergezet.
Een openbare wc bij mij op de stoep.
Wat zou er gaan gebeuren?



10.28 uur zit achter de computer
Moet nog 32 A-viertjes lezen over de Franse revolutie.
Begin een spuug hekel te krijgen aan de ruziende Franse intellectuelen over de betekenis van de Franse revolutie.
Eet twee beschuitjes met Boursin - Franse kaas ook dat nog - en een stukje komkommer.
Er is geen activiteit bij het openbare toilet op de stoep.

16.43 uur het begint te regenen
Natuurlijk gaat het regenen als ik boodschppen wil gaan doen.
De hele dag heeft de zon geschenen en begint het te regenen.
Heb een soort van ruwe versie van mijn paper.
Moet nog één artikel lezen maar vrees dat ik er niets van begrijp.
Het wordt niks met mij en de Franse intellectuelen.

Het is stil in Groningen googelde een bezoeker en kwam op mijn blog uit. Het is ook stil in Groningen.
Malou Gorter de hoofdrolspeelster van Medea is tijdens de voorstelling loeihard op haar hoofd gevallen.
Nu heeft ze pijn, is erg misselijk, moe en duizelig.
Ze kan voorlopig niet spelen maar hoopt snel hersteld te zijn.
Maulou, als je dit leest veel beterschap.


Anna

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please