26.5.08

meisjes-tekort in India

« New Orleans... | no picture please | baby in bad... »



tekening André Joosten
meer tekeningen »

Jenna belt, ze zit aan het ontbijt in Jersey City, USA.
Kom je morgen?
Ik kom zeg, ik.
Airoplane, zegt Jana haar dochtertje.
Yes, I come by airoplane, zeg ik.
Baby, zegt Jana.
Yes, I come to see you and the baby.
Bye, bye, zegt de twee-jarige.
Bye, bye, zeg ik.


Karin
mailt
Leuk te horen dat je echt waar toch nog langs komt vooraleer Jana+3 verhuizen.
Neen, ik vond het niet erg dat je een stuk van mijn mail gebruikte (ivm het sterven van onze kat). Nu leeft hij tenminste toch nog verder, al is het op het internet.
Woensdagavond hebben we een girlsnight out. Get ready !

I am ready, I think.
Ik ga naar New York morgen.
Alweer?
Mmm. Jenna en haar gezin verhuizen naar London in september.
Nog één keer naar New York en dan London.

London Bridge is falling down, falling down...
Mind your step.
Pedestrians look to your right.



Anna

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please