4.1.08

Nachtwake

« Nachtwake 2 | no picture please | Kleine Teun »


Jenna zegt, dat Jody overgeef-aanvallen heeft.
Als ik haar bel moet ze haar net verschonen. Jody huilt ervan.
Op de televisie een meisje van veertien. In haar armen haar net geboren baby.
Ze wil haar abitur machen en daarna gaan studeren.
Over vier jaar gaat de baby toch naar school, zegt de verslaggever laconiek.
Jenna zegt, het gaat wel, soms slaapt Jody vier uur aan een stuk. Het is het slaapgebrek.
Dan heb je minder geduld. Als je weet dat het door het slaapgebrek komt, dan gaat het wel.
Over vier jaar gaat ze naar school, zeg ik.

Het is zeven uur in de ochtend.
Ga naar Utrecht om de maquette van het decor van Nachtwake te laten zien.
Kijk op de klok. Er klopt iets niet.....
9.53 uur heb ik de trein.
Er zit een negen in de tijd. De wijzer staat bij de negen.
Half negen is het.
Half negen. Niet half tien.
Ik ben een uur te vroeg omdat ik geen klok kan kijken.
Ga in de restauratie zitten.
Kan pas na negen uur reizen met mijn kortingskaart.
Rookvrij vanaf 1 januari staat er op een briefje op de deur.
De restauratie is zelfbediening zo vroeg op de ochtend.
Heb geen zin in zelfbediening.
Er staat een grote Benjamin ficus voor de restauratie-klok.
De plant verspert het zicht op de klok....


Anna

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please