27.1.08

an die nase eines mannes...

« onderbuikgevoelens | no picture please | suiker 4 »

Koop een boek van Houellebecq. Ben vergeten dat ik een hekel heb aan Houellebecq.
Te cynisch. Te nihilistisch.
Zit in de 1e klas in de trein in de spits. In de spits is de 1e klas nauwelijks comfortabeler dan de 2e klas.
Toch heerst er een stilzwijgende afspraak om niet geruchtig te zijn.
Achter het glas van de deur naar de 2e klas klinken geanimeerde gesprekken en gelach.
In de 1e klas is het stil. Veel slapende mannen. Een Geert Mak lookalike slaapt totdat ik hem wakker maak met mijn telefoon. Een man schuin tegenover me heeft teveel technische gadgets bij zich. Hij heeft een laptop met internetaansluiting. Een blackberry, een apparaat waar ik de functie niet van begrijp, een mobiele telefoon..
En een I-pod die VEEL TE HARD STAAT met jengelmuziek.

Jeugd steeds jonger doof staat op de voorpagina van de Spits!. Met mijn oren is niks mis.
Integendeel. Hoor de muziek van mijn buurman prima. Kedoekkedoekkedoek en een onduidelijke gitaarjengel.
Ze maken die microfoontjes toch ook geluid-dicht. De man rechts naast me luistert ook naar muziek.
Ik hoor niet welke muziek en dat is maar goed ook.
Een vorige reis stampte een getergde reiziger aan me voorbij met de opmerking.
Mevrouw, ben maar blij dat u 1e klas reist. Ik heb last van walkman-terreur.
Dat ze me mevrouw noemde vond ik minder geslaagd en walkman zal het ook niet meer heten. Hoe noemen ze het nu. Ik ben op de vlucht voor MP3-spelers. Nee, zo zeg je het ook niet...

De gadget man met de slechte headset zodat iedereen van zijn muziek mee kan genieten, heeft zijn benen over elkaar geslagen. Hij draagt bruin beige schoenen, maatje groot. Hij wiebelt zijn voet op de maat van de muziek.
Hij heeft blauwe sokken aan bij een zwarte broek en een zwart-wit gestreept hemd met een effen rode das van ribbeltjes stof. Hij heeft kort geknipt haar. Tondeuse kort en een klein kuifje als reminiscentie aan zijn jeugd.
Hij heeft een lichte stoppelbaard. Hij is lang en zit onderuit gezakt als gevolg van jarenlange pogingen om korter te lijken. Hij draagt een grote horloge. Hij tikt nu ook met zijn handen de maat van de muziek en geeft ook met zijn rechtervoet, de voet die op de grond staat de maat aan. Dat is nog best lastig dat moet je maar eens proberen.
Nu ik vanwege zijn goedkope headset toch niet kan lezen kan ik de man net zo goed observeren. Blauwe sokken in bruine schoenen gecombineerd met een zwarte broek. Je zou zeggen vrijgezel maar de ring aan zijn vinger zegt anders. Over maten schoenen gesproken. De man recht tegenover me heeft enorme grote voeten. Weliswaar gestoken in smaakvolle glimmend zwart gepoetste schoenen, maar toch. Ik schat ze zo'n 30 cm. lang. Die schoenen kan je niet zomaar in de winkel kopen. Of het er iets mee te maken heeft of niet weet ik niet maar de man bijt zijn nagels.

In China was het lang geleden een statussymbool voor vrouwen om kleine voetjes te hebben. Om de natuur een handje te helpen werden de botten van de voeten verbrijzeld en strak ingezwachteld om te verzekeren dat de voeten klein zouden blijven. De voeten, meer een soort hoefjes waren het ultieme symbool van sensualiteit.
De man streelde de voeten, likte eraan en kon de hele voet in de mond nemen. Dat de vrouwen niet meer konden lopen behalve een soort huppelen werd op de koop toegenomen. Een residu van dit gebruik is de gewoonte van vrouwen om naaldhakken te dragen die bijzonder oncomfortabel en knellend zitten maar een zeer erotiserende werking hebben.

Kom thuis en zet de televisie aan. Een programma over mannen met grote penissen.
De grootste penis is 32 cm. lang terwijl de gemiddelde man met de helft tevreden is....

Het idee dat grote voeten een langere penis beloven is niet waar.
Dat geldt evenmin voor de neus. Er is wel een verband gevonden met de vingerlengte.
Hoe langer de vingers, hoe groter de kans op een langere penis...


Anna

an die nase eines mannes...erkennt man seine johannes....



Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please