22.8.07

weblogstukje Jenna is verliefd 5

« weblogstukje Jenna 6 | no picture please| weblogstukje Jenna 4 »

Jenna zegt:
Wacht even, neem even de telefoon op.
Anna zegt:
...
Jenna zegt:
Het is een Belgische mevrouw die vraagt of ik een diepvries heb.
Ik vraag haar of het een grap is.
Neeh, zegt ze op zijn Belgisch.
Dus ik wordt om negen uur s' avonds gebeld met de vraag of ik een diepvries heb en het is geen grap?
Neeh, zegt ze, mevrouw, het is nog geen negen uur. Het is een paar minuten voor negen.
Na negen mogen wij niet meer bellen.
Anna zegt:
Wat een tuthola.

Anna zegt:
Noem het geen relatie. Je kent hem nauwelijks.
Jenna zegt:
Je hebt gelijk. Ik ga niet meer zoveel nadenken. Zie wel hoe het loopt.
Het is geen relatie. Hij is leuk! Moet zo met hem lachen. Mick heeft het voorspelt.
Anna zegt:
Wie?
Jenna zegt:
Mick, hij kan Tarot-kaarten leggen.
Hij heeft voorspelt dat ik de man van mij dromen zal tegenkomen in de maand van 29 dagen.
Anna zegt:
Wat vind de transatlantische vriend daarvan?
Daar moet hij niks van hebben.
Hij vind rituelen hetzelfde als religie, en religie is misleiding.
Dit mag je echt niet opschrijven.
Anna zegt:
Je telefoon gaat weer.

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please