23.8.07

weblogstukje Jenna is verliefd 6

« angel | no picture please| weblogstukje Jenna 5 »

Jenna zegt:
Daar ben ik weer.
Is de Belgische diepvriesmevrouw.
Een andere.
Ze zegt mevrouw, we ebben oe sojuist ebeld met de vraag of oe een diepvries heeft.
We hebben u gevraagd of we oe een catelogus mogen toesturen met onze produkten.
Daar heeft u ja op geantwoord. Nu heb ik een vraag.
Gaat u ook produkten bestellen uit onze catalogus?
Anna zegt:
Wat heb je gezegd?
Jenna zegt:
Ik zeg, nee dat niet. Ik zeg tegen de Belgische mevrouw.
Op de vraag of ik een diepvries heb, heb ik ja geantwoord.
Op de vraag of u me een catalogus toe mag sturen heb ik ja geantwoord.
De vraag of ik ook diepvriesprodukten van u ga kopen is niet gesteld.
Oh, zegt de Belgische mevrouw, dan heeft het niet zoveel zin dat ik u de catalogus opstuur.
Anna zegt:
Nou, toch goed, dat ze nog even heeft teruggebeld.

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please