26.2.07

flessen post

Vul een chakra-test in op het internet. Alles prima in orde.
Behalve de onderste chakra die is niet goed. Die staat dicht.
Niet geaard, zegt de site. Doe mijn gympen aan.
De natuur in. Een rondje langs de vijver. De vijver met de ganzen. Aarde onder de voeten om de energie-banen open te zetten. Bij het bankje aan het water staat een groene fles met draaidop. Feestje geweest gisteravond. De fles staat netjes op de grond naast de vuilnisbak en dat is vreemd omdat de vuilnisbak niet vol is.
In de fles zit iets wits langwerpigs. Een kaars. Het is geen kaars. Het is een briefje. Een briefje is een verhaal. Het briefje uit de fles is een verhaal. Twijfel. Het is vies een achtergelaten wijnfles aanraken en ik moet aan mijn gezondheid denken. Het wortel-chakra moet open. Er komt een man aangelopen. Hij draagt een blauwe jas. Hij heeft gezien dat ik naar een lege wijnfles sta te kijken. Misschien wil hij het verhaal met me delen. Dat wil hij niet. Ren verder. Twee mannen van de papiertjes-opruimdienst. De een heeft een stok en een oranje hesje, de ander draagt een grote gele plastic zak.
Ik kijk of zij de fles met het briefje vinden. Dat doen ze niet.






.

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please