12.1.09

in de uitverkoop 2009

« meneer Kant... | no picture please | in de herkansing 2009... »





Dit zijn foto's van de verhuizing van mijn buren. Er was nogal wat beweging in de straat afgelopen jaar. Er zijn twee studentenhuizen bijgekomen. Wat te merken is aan het aantal fietsen op de stoep. Eén fiets hangt aan de lantaarnpaal voor mijn deur. Ik vind dat de lantaarnpaal voor mijn deur, mijn lantaarnpaal is. De fiets stoort me een beetje. Schuin tegenover zijn er ook nieuwe buren. Ze spreken Frans. Heb ze nog niet officieel ontmoet. Rechts naast me zijn een New York's stel komen te wonen. Ze hebben twee jonge kinderen. Uit de container komt een auto en een motor o.a. Zie dat ik op de foto een spelfout gemaakt heb. Moter, i.p.v. motor...


Anna

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please