14.7.07

een sterke voorkeur voor poep....

« koude schotel | home | alleen is maar alleen »


...het goede van een weblog -is het goed?- is dat je bewust kan worden van ongewone interesses
een weblog kan een patroon onthullen
een-overmatige-interesse-in-poep-patroon bijvoorbeeld

juist als ik me heb voorgenomen niet meer over poep te schrijven,
het lokt nl. vreemde bezoekers naar je site
juist als ik me heb voorgenomen om niet meer over poep, toiletten, of andere scatologische uitingen te schrijven, staat in de NRC een artikel over de pissebed
ze houden van hun eigen uitwerpselen
het zijn coprofagen, eigen-poep-eters

A. belt
je had toch bezoek?
hij zit te poepen
dat zou ik niet durven
als je bij iemand op bezoek bent, uitgebreid gaan zitten poepen

N. belt
ze heeft Poolse bouwvakkers in huis
ze maken een nieuwe badkamer en wc
of ze de nieuwe wc mogen gebruiken
dat mag niet van N.
ze moeten op de oude wc
dat vind ze vies een Pool op haar nieuwe wc

maar eigenlijk had ik me voorgenomen om niet meer over poep te schrijven...

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please