28.10.06

roetmobiel

De lucht is bruin.
Vogels vliegen laag.
Het gaat onweren.
Tanken. Bij het tankstation spreekt een man me aan.
Hij draagt een fluoriserend hesje.
Of hij me mag overtuigen om Super Diesel te tanken.
Dat is beter tegen de roet uitstoot.
Ja dat mag.
Twee dagen later. Tanken.
Jou ken ik, zegt de man met het hesje.
Ga je weer voor me tanken?

Zet de radio aan. De ANWB gaat een rechtzaak aanspannen tegen roetmobiel.
Wat zou dat zijn? Een roetmobiel.
In vier journaals hoor ik het bericht voorbij komen.
De ANWB gaat een rechtzaak aanspannen tegen roetmobiel vanwege misleidende informatie.
Routemobile, het is Routemobile. Gewoon een concurrent, geen roetmobiel. Routemobile. Probeer het uit te spreken zodat het niet klinkt als roetmobiel.
Routemobile.


zondag 29 oktober 2006

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please