7.7.06

sandwich en broodjes foodprocessen

Vandaag is er een bezoeker op mijn site terecht gekomen via de google zoekterm 'sandwich en broodjes food processen'. Voor deze bezoeker alsnog de link die hij/zij zocht: getting around New York buying food voor informatie over 'food processen' doorklikken naar den eewigen duts en daar kan ook de bezoeker terecht die gegoogeld heeft op 'onderhoud van een glazen tafel' hoewel ik werkelijk geen idee heb hoe je een glazen tafel moet onderhouden. Mijn idee is dat aan een glazen tafel eten erg onaangenaam is omdat het vrij zicht geeft op de food processen. Voor de bezoeker die zich afvroeg 'wat betekent mise en place' verwijs ik naar er zijn geen diva's meer hoewel je daar niet veel wijzer wordt over het begrip mise en place maar weer wel te weten komt wat mise en scene is.
De bezoeker die 'mooie jonge blote meisjes zoekt' moet ik helaas teleurstellen, geen idee waarom Google dan naar mijn site verwijst.

Bent u ook door een vreemd toeval hier terecht gekomen en niet gevonden wat u zocht ?
7 juli 2006

Older Post Newer Post

Label Cloud

Search

© no picture please